m2b
M2b
background

M2BM2B

WIALONWIALON

ЧАСТЫЯ ПЫТАННІ

Што я змагу кантраляваць у сістэме?

    З дапамогай сістэмы маніторынгу вы зможаце кантраляваць:
  • месцазнаходжанне і маршрут руху
  • прыпынкі і стаянкі
  • работу рухавіка (заведзены/заглушаны)
  • машына-гадзіны
  • працоўны час кіроўцаў
  • якасць кіравання кіроўцаў
  • значэнні параметраў падлучаных датчыкаў (выдатак паліва, абароты рухавіка, тэмпература ў кузаве, стан дзвярэй і інш.)
  • наведванне аб'ектаў
  • выезд за межы працоўнай геазоны
  • наўмыснае адключэнне абсталявання кіроўцам з мэтай умяшання ў работу сістэмы
  • і шмат іншага
    Дадаткова вы атрымліваеце магчымасць:
  • аналізаваць інфармацыю аб рабоце транспартных сродкаў з дапамогай індывідуальна наладжвальных справаздач
  • загружаць справаздачы ў электронныя файлы (PDF, Excel) або аўтаматычна атрымліваць справаздачы на электронную пошту па раскладзе
  • атрымліваць важныя апавяшчэнні на мабільныя прылады, па электроннай пошце або Telegram
  • і шмат іншага

Калі вы не знайшлі ў спісе тое, што вам патрэбна, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Упэўненыя, што зможам дапамагчы вам.

Ці магу я кантраляваць паліва ў сістэме?

Так, сістэма дазваляе прымаць і адлюстроўваць параметры любых датчыкаў, падлучаных да GPS трэкераў. Для кантролю паліва спатрэбіцца усталяванне датчыка ўзроўню паліва (ДУТ) альбо датчыка выдатку паліва (выдаткамер) альбо падключэнне абсталявання да CAN-шыны аўтамабіля.

Каб даведацца пра магчымасць кантролю паліва на вашай тэхніцы, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Ці змагу я кантраляваць транспарт, які выязджае за межы Рэспублікі Беларусь?

Так, сістэма дазваляе адсочваць перамяшчэнне транспартных сродкаў у любой кропцы свету. Для перадачы дадзеных у сістэму ад прылад маніторынгу за межамі Рэспублікі Беларусь спатрэбіцца падключэнне міжнароднай сім-карты.

Калі вам неабходна сачыць за транспартам, які выязджае за мяжу, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Колькі карыстальнікаў можа працаваць у сістэме адначасова?

У сістэме адначасова можа працаваць неабмежаваная колькасць карыстальнікаў з любых прылад і лакацый. Вы таксама можаце стварыць неабмежаваную колькасць карыстальнікаў з рознымі правамі доступу ў сістэму.

Як доўга дадзеныя захоўваюцца ў сістэме?

Па змаўчанні, тэрмін захоўвання дадзеных у сістэме складае не менш за 1 год. Аднак гэты тэрмін можа быць зменены ў той ці іншы бок па запыце кліента.

Ці магу я ўвайсці ў сістэму з мабільнай прылады?

Сістэма працуе з любой мабільнай прылады праз браўзэр або мабільны дадатак, усталяваны з App Store, Play Market ці AppGallery.

Каб спампаваць мабільны дадатак, клікніце па адпаведным абразку пад формай аўтарызацыі на сайце.

Ці неабходна спампоўка і ўсталяванне праграмнага забеспячэння на камп'ютар?

У гэтым няма патрэбы. Для карыстання сістэмай з персанальнага камп'ютара (ноўтбука) вам спатрэбіцца ўсяго толькі адкрыць любы браўзэр на вашай прыладзе і перайсці па адрасе m2b.by.

Як атрымаць (аднавіць) доступ у сістэму?

Для атрымання доступу ў сістэму новым кліентам неабходна звязацца з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Калі ў вас ужо заключана дамова аб абслугоўванні, вы забылі пароль або хочаце надаць доступ новаму карыстальніку ў сістэму, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

У мяне ўжо ўсталявана (маецца ў наяўнасці) абсталяванне. Ці магу я падлучыць яго да вашай сістэмы?

Так, мы можам падлучыць да сістэмы маніторынгавыя прылады любога вытворцы, пры ўмове адсутнасці на іх блакіроўкі або майстар-кодаў.

Для праверкі магчымасці падлучэння абсталявання да сістэмы звяжыцеся са спецыялістамі тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Я працую перавозчыкам (прадуктаў харчавання, драўніны і г.д.). Ці ёсць магчымасць перадаваць (дубляваць) дадзеныя ў сістэму замоўцы?

Так, такая магчымасць маецца. Нашым кліентам мы надаем паслугу па рэтрансляцыі дадзеных у староннія сістэмы ў рамках абаненцкага абслугоўвання без спагнання дадатковай платы.

Ці магу я з дапамогай вашай сістэмы падлучыцца да АДАІС?

Так, мы ажыццяўляем падлучэнне тэхнікі кліентаў да АДАІС з моманту заснавання сістэмы. Робім гэта хутка і нядорага. Мы заўсёды ў курсе ўсіх патрабаванняў АДАІС, якія прад'яўляюцца да абсталявання і перадачы дадзеных.

Для падлучэння да сістэмы АДАІС звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Колькі каштуе доступ у сістэму?

У нас дзейнічаюць пастаянныя акцыі для новых і наяўных кліентаў.

Каб атрымаць прапанову па абслугоўванні, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.

Як і калі аплачваюцца паслугі маніторынгу?

Згодна з умовамі дамовы, паслугі маніторынгу аплачваюцца па факце да 10-га дня месяца, наступнага за месяцам аказання паслуг.

Для зручнасці нашых кліентаў мы можам прадугледзець індывідуальныя ўмовы аплаты.

Ці можна часова прыпыняць паслугі маніторынгу?

Так, у выпадку неабходнасці вы можаце прыпыняць паслугі маніторынгу. Пры гэтым налічэнне абаненцкай платы не ажыццяўляецца, за выключэннем паслугі перадачы дадзеных (сім-карты).

Для прыпынення/аднаўлення паслуг маніторынгу дастаткова накіраваць заяўку ў наш адрас па электроннай пошце.

Як атрымаць зніжку на абслугоўванне?

Лепшы кліент – задаволены кліент. Таму большасць нашых кліентаў прыходзяць да нас не дзеля зніжак, а па рэкамендацыі. Аднак, калі па вашай рэкамендацыі да нас на абслугоўванне прыйдзе новы кліент, вы атрымаеце прыемны бонус – зніжку да 25%.

Каб даведацца дэталі ці атрымаць спецыяльную прапанову, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.