WIALON
ЧАСТЫЯ ПЫТАННІ
Што я змагу кантраляваць у сістэме?
- З дапамогай сістэмы маніторынгу вы зможаце кантраляваць:
- месцазнаходжанне і маршрут руху
- прыпынкі і стаянкі
- работу рухавіка (заведзены/заглушаны)
- машына-гадзіны
- працоўны час кіроўцаў
- якасць кіравання кіроўцаў
- значэнні параметраў падлучаных датчыкаў (выдатак паліва, абароты рухавіка, тэмпература ў кузаве, стан дзвярэй і інш.)
- наведванне аб'ектаў
- выезд за межы працоўнай геазоны
- наўмыснае адключэнне абсталявання кіроўцам з мэтай умяшання ў работу сістэмы
- і шмат іншага
- Дадаткова вы атрымліваеце магчымасць:
- аналізаваць інфармацыю аб рабоце транспартных сродкаў з дапамогай індывідуальна наладжвальных справаздач
- загружаць справаздачы ў электронныя файлы (PDF, Excel) або аўтаматычна атрымліваць справаздачы на электронную пошту па раскладзе
- атрымліваць важныя апавяшчэнні на мабільныя прылады, па электроннай пошце або Telegram
- і шмат іншага
Калі вы не знайшлі ў спісе тое, што вам патрэбна, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Упэўненыя, што зможам дапамагчы вам.
Ці магу я кантраляваць паліва ў сістэме?
Так, сістэма дазваляе прымаць і адлюстроўваць параметры любых датчыкаў, падлучаных да GPS трэкераў. Для кантролю паліва спатрэбіцца усталяванне датчыка ўзроўню паліва (ДУТ) альбо датчыка выдатку паліва (выдаткамер) альбо падключэнне абсталявання да CAN-шыны аўтамабіля.
Каб даведацца пра магчымасць кантролю паліва на вашай тэхніцы, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Ці змагу я кантраляваць транспарт, які выязджае за межы Рэспублікі Беларусь?
Так, сістэма дазваляе адсочваць перамяшчэнне транспартных сродкаў у любой кропцы свету. Для перадачы дадзеных у сістэму ад прылад маніторынгу за межамі Рэспублікі Беларусь спатрэбіцца падключэнне міжнароднай сім-карты.
Калі вам неабходна сачыць за транспартам, які выязджае за мяжу, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Колькі карыстальнікаў можа працаваць у сістэме адначасова?
У сістэме адначасова можа працаваць неабмежаваная колькасць карыстальнікаў з любых прылад і лакацый. Вы таксама можаце стварыць неабмежаваную колькасць карыстальнікаў з рознымі правамі доступу ў сістэму.
Як доўга дадзеныя захоўваюцца ў сістэме?
Па змаўчанні, тэрмін захоўвання дадзеных у сістэме складае не менш за 1 год. Аднак гэты тэрмін можа быць зменены ў той ці іншы бок па запыце кліента.
Ці магу я ўвайсці ў сістэму з мабільнай прылады?
Сістэма працуе з любой мабільнай прылады праз браўзэр або мабільны дадатак, усталяваны з App Store, Play Market ці AppGallery.
Каб спампаваць мабільны дадатак, клікніце па адпаведным абразку пад формай аўтарызацыі на сайце.
Ці неабходна спампоўка і ўсталяванне праграмнага забеспячэння на камп'ютар?
У гэтым няма патрэбы. Для карыстання сістэмай з персанальнага камп'ютара (ноўтбука) вам спатрэбіцца ўсяго толькі адкрыць любы браўзэр на вашай прыладзе і перайсці па адрасе m2b.by.
Як атрымаць (аднавіць) доступ у сістэму?
Для атрымання доступу ў сістэму новым кліентам неабходна звязацца з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Калі ў вас ужо заключана дамова аб абслугоўванні, вы забылі пароль або хочаце надаць доступ новаму карыстальніку ў сістэму, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
У мяне ўжо ўсталявана (маецца ў наяўнасці) абсталяванне. Ці магу я падлучыць яго да вашай сістэмы?
Так, мы можам падлучыць да сістэмы маніторынгавыя прылады любога вытворцы, пры ўмове адсутнасці на іх блакіроўкі або майстар-кодаў.
Для праверкі магчымасці падлучэння абсталявання да сістэмы звяжыцеся са спецыялістамі тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Я працую перавозчыкам (прадуктаў харчавання, драўніны і г.д.). Ці ёсць магчымасць перадаваць (дубляваць) дадзеныя ў сістэму замоўцы?
Так, такая магчымасць маецца. Нашым кліентам мы надаем паслугу па рэтрансляцыі дадзеных у староннія сістэмы ў рамках абаненцкага абслугоўвання без спагнання дадатковай платы.
Ці магу я з дапамогай вашай сістэмы падлучыцца да АДАІС?
Так, мы ажыццяўляем падлучэнне тэхнікі кліентаў да АДАІС з моманту заснавання сістэмы. Робім гэта хутка і нядорага. Мы заўсёды ў курсе ўсіх патрабаванняў АДАІС, якія прад'яўляюцца да абсталявання і перадачы дадзеных.
Для падлучэння да сістэмы АДАІС звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Колькі каштуе доступ у сістэму?
У нас дзейнічаюць пастаянныя акцыі для новых і наяўных кліентаў.
Каб атрымаць прапанову па абслугоўванні, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.
Як і калі аплачваюцца паслугі маніторынгу?
Згодна з умовамі дамовы, паслугі маніторынгу аплачваюцца па факце да 10-га дня месяца, наступнага за месяцам аказання пасл уг.
Для зручнасці нашых кліентаў мы можам прадугледзець індывідуальныя ўмовы аплаты.
Ці можна часова прыпыняць паслугі маніторынгу?
Так, у выпадку неабходнасці вы можаце прыпыняць паслугі маніторынгу. Пры гэтым налічэнне абаненцкай платы не ажыццяўляецца, за выключэннем паслугі перадачы дадзеных (сім-карты).
Для прыпынення/аднаўлення паслуг маніторынгу дастаткова накіраваць заяўку ў наш адрас па электроннай пошце.
Як атрымаць зніжку на абслугоўванне?
Лепшы кліент – задаволены кліент. Таму большасць нашых кліентаў прыходзяць да нас не дзеля зніжак, а па рэкамендацыі. Аднак, калі па вашай рэкамендацыі да нас на абслугоўванне прыйдзе новы кліент, вы атрымаеце прыемны бонус – зніжку да 25%.
Каб даведацца дэталі ці атрымаць спецыяльную прапанову, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (месэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.