M2b
background

M2Bwialon

M2Bagent

ЧАСТЫЯ ПЫТАННІ

Што я змагу кантраляваць у сістэме?

<ul>З дапамогай сістэмы маніторынгу вы зможаце кантраляваць:<li><span>месцазнаходжанне і маршрут руху</span></li><li><span>прыпынкі і стаянкі</span></li><li><span>працу рухавіка (заведзены/заглушаны)</span></li> <li><span>машынныя гадзіны</span></li><li><span>працоўны час кіроўцаў</span></li><li><span>якасць кіравання кіроўцаў</span></li><li><span>значэнні параметраў падлучаных датчыкаў (выдатак паліва, абароты рухавіка, тэмпература ў кузаве, стан дзвярэй і інш.)</span></li><li><span>наведванне аб'ектаў</span></li><li><span>выезд за межы працоўнай геазоны</span></li><li><span>наўмыснае адключэнне абсталявання кіроўцам з мэтай умяшання ў працу сістэмы</span></li><li><span>і шмат іншага</span></li></ul><ul>Дадаткова вы атрымліваеце магчымасць:<li><span>аналізаваць інфармацыю аб рабоце транспартных сродкаў з дапамогай індывідуальна наладжвальных справаздач</span></li><li><span>загружаць справаздачы ў электронныя файлы (Excel, PDF) або аўтаматычна атрымліваць справаздачы на электронную пошту па раскладзе</span></li><li><span>атрымліваць важныя апавяшчэнні на мабільныя прылады, па электроннай пошце або Telegram</span></li><li><span>і шмат іншага</span></li></ul> <p>Калі вы не знайшлі ў спісе тое, што вам патрэбна, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p><p>Упэўненыя, што зможам дапамагчы вам.</p>

Ці магу я кантраляваць паліва ў сістэме?

<p>Так, сістэма дазваляе прымаць і адлюстроўваць параметры любых датчыкаў, падлучаных да GPS трэкераў. Для кантролю паліва спатрэбіцца усталяванне датчыка ўзроўню паліва (ДУТ) альбо датчыка выдатку паліва (выдаткамер) альбо падключэнне абсталявання да CAN-шыны аўтамабіля. </p><p> Каб даведацца пра магчымасць кантролю паліва на вашай тэхніцы, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

Ці змагу я кантраляваць транспарт, які выязджае за межы Рэспублікі Беларусь?

<p>Так, сістэма дазваляе адсочваць перамяшчэнне транспартных сродкаў у любой кропцы свету. Для перадачы дадзеных у сістэму ад прылад маніторынгу за межамі Рэспублікі Беларусь спатрэбіцца падключэнне міжнароднай сім-карты.</p><p> Калі вам неабходна сачыць за транспартам, які выязджае за мяжу, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

Колькі карыстальнікаў можа працаваць у сістэме адначасова?

<p>У сістэме адначасова можа працаваць неабмежаваная колькасць карыстальнікаў з любых прылад і лакацый. Вы таксама можаце стварыць неабмежаваную колькасць карыстальнікаў з рознымі правамі доступу ў сістэму.</p>

Як доўга дадзеныя захоўваюцца ў сістэме?

<p>Па змаўчанні, тэрмін захоўвання дадзеных у сістэме складае не менш за 1 год. Аднак гэты тэрмін можа быць зменены ў той ці іншы бок па запыце кліента.</p>

Ці магу я ўвайсці ў сістэму з мабільнай прылады?

<p>Сістэма працуе з любой мабільнай прылады праз браўзэр або мабільны дадатак, усталяваны з App Store, Play Market ці AppGallery. </p><p> Каб спампаваць мабільны дадатак, клікніце па адпаведным абразку пад формай аўтарызацыі на сайце.</p>

Ці неабходна спампоўка і ўсталяванне праграмнага забеспячэння на камп'ютар?

<p>У гэтым няма патрэбы. Для працы ў сістэме з персанальнага камп'ютара (наўтбука) вам спатрэбіцца ўсяго толькі адкрыць любы браўзэр на вашай прыладзе і перайсці па адрасе <a href='https://m2b.by/' target='blank'>m2b.by</a>.</p>

Як атрымаць (аднавіць) доступ у сістэму?

<p>Для атрымання доступу ў сістэму новым кліентам неабходна звязацца з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце. </p><p> Калі ў вас ужо заключана дамова аб абслугоўванні, вы забылі пароль або хочаце надаць доступ новаму карыстальніку ў сістэму, звяжыцеся з тэхпадтрымкай па тэлефоне (мэсэнджару) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

У мяне ўжо ўсталявана (маецца ў наяўнасці) абсталяванне. Ці магу я падлучыць яго да вашай сістэмы?

<p>Так, мы можам падлучыць да сістэмы маніторынгавыя прылады любога вытворцы, пры ўмове адсутнасці на іх блакіроўкі або майстар-кодаў. </p><p> Для праверкі магчымасці падлучэння абсталявання да сістэмы звяжыцеся са спецыялістамі тэхнічнай падтрымкі па тэлефоне (мэсэнджэры) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

Я працую перавозчыкам (прадуктаў харчавання, драўніны і г.д.). Ці ёсць магчымасць перадаваць (дубляваць) дадзеныя ў сістэму замоўцы?

<p>ак, такая магчымасць маецца. Нашым кліентам мы надаем паслугу па рэтрансляцыі дадзеных у староннія сістэмы ў рамках абаненцкага абслугоўвання без спагнання дадатковай платы.</p>

Ці магу я з дапамогай вашай сістэмы падлучыцца да АДАІС?

<p>Так, мы ажыццяўляем падлучэнне тэхнікі кліентаў да АДАІС з моманту заснавання сістэмы. Робім гэта хутка і нядорага. Мы заўсёды ў курсе ўсіх патрабаванняў АДАІС, якія прад'яўляюцца да абсталявання і перадачы дадзеных. </p><p> Для падлучэння да сістэмы АДАІС звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

Колькі каштуе доступ у сістэму?

<p>У нас дзейнічаюць пастаянныя акцыі для новых і наяўных кліентаў. </p><p> Каб атрымаць прапанову па абслугоўванні, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>

Як і калі аплачваюцца паслугі маніторынгу?

<p>Згодна з умовамі дамовы, паслугі маніторынгу аплачваюцца па факце да 10-га дня месяца, наступнага за месяцам аказання паслуг. </p><p> Для зручнасці нашых кліентаў мы можам прадугледзець індывідуальныя ўмовы аплаты.</p>

Ці можна часова прыпыняць паслугі маніторынгу?

<p>Так, у выпадку неабходнасці вы можаце прыпыняць паслугі маніторынгу. Пры гэтым налічэнне абаненцкай платы не ажыццяўляецца, за выключэннем паслугі перадачы дадзеных (сім-карты). </p><p> Для прыпынення/аднаўлення паслуг маніторынгу дастаткова накіраваць заяўку ў наш адрас па электроннай пошце.</p>

Як атрымаць зніжку на абслугоўванне?

<p>Для новых кліентаў у нас дзейнічаюць пастаянныя зніжкі да 50% на абслугоўванне пры куплі абсталявання. Вы атрымліваеце дадатковую зніжку 25%, калі да нас на абслугоўванне прыходзіць новы кліент па вашай рэкамендацыі. </p><p> Каб атрымаць спецыяльную прапанову па абслугоўванні, звяжыцеся з аддзелам продажаў па тэлефоне (мэсэнджэру) або праз форму зваротнай сувязі на сайце.</p>